Kızlar bu 4. Atağını biz neredeyse bitirmek üzereyiz sonlara doğru daha da artıyor mu bu meret? Zaten 3 haftadır gündüz uykuları cok azalmıştı uykuya direniyordu hep mızmızdı kucak istiyordu bütün belirtileri dibine kadar yaşamıştım yani öyle sanıyordum🙇🏻♀️ Allahım dünden beri çocuğa bi haller oldu uyusa da bırakınca uyanıyor dalamıyor sürekli ağlıyor huyu falan değişti bir günde. Diş mi acaba kaşınıyordu dişleri de iştahı azalmıştı ama bıgün hiç yemiyor aç kaç saatir. Şu ataağı sona doğru daha şiddetli yaşayan var mı ?