OglumAlp bize doktor 2 günlük yaptırıyordu yemek ve çorbaları. Ama ısıtırken benmari usulü ısıttırıyordı. Daha bebekken benmari usulü ısıtıyordum da büyüdükçe normal tencere tavayla ısıtmaya geçtim. 1,5-2 yaşından sonrada 3 günlük ywmeği de eğer başka birşey yoksa veriyorum.