Normal doğum yaptim kirkimdan tam 12 gun sonra adet oldum ilk 3 gun çok az geldi sonra birden artti ilk 3 gunude sayarsak tam 13 gundur adetim hic bu kadar surmezdi en fazla 6 gun olurdu ve şimdiye kadar cok fazla kanamam oldu pet ustune pecete kullandim hep islaniyodu daha yeni kahverengi ve az olmaya basladi böyle bisey yasayan ve tekrar hamile olan varmi veya risk normalmi acaba