İyi günler anneler
Bebeğim prematüre doğdu 35 haftalık olarak 2 hafta küvez sürecimiz oldu işitme tarama testinden geçti ama prematüre olduğu ve küvezde kaldığı için düzeltilmiş 6 aylık olduğunda yeniden bi işitme tarama testine girmesi gerek dediler hastanede bera testi sonrasında ilkinden geçtiği için isteğe bağlı denildi dün de doktorumuz halk sağlığından ararlar yatırmazsan yaptırın diye felan dedi bizi arayan olmadı prematüre bebeği olanlar yeniden bera işitme tarama testine girdiniz mi girmeyenler için bir sorun oldu mu sonrasında mecburi gibi bişey dendi mi
Bu arada bebeğim seslere tepki veriyor ismini biliyor yani işitmesinde bi sorun olduğunu düşünmüyorum