Bende kayınvalidem de kalıyorum gerçi kalsam da tek bakıyorum geceleri eşimle gündüzleri tek başıma sadcee çok ağladıklarında gelirse geliyor pazar günü evime gidicem artık bende bilmyiorum hem eve hem bebeklere nasıl yetişiceğimi Allah büyük diyorum derdi veren dermanı da verir 🙏🏻