Kckglcn 1 aylık oğlum var. Kırkından sonra sünnet yaptırmayı düşünüyoruz. Eskişehir de daha önce sünnet yaptıran ya da bilgisi olan var mı kızlar ?
ayazegemom Kckglcn ben yaptırdım oğlum 20gunluktu acıbadem de Abdullah hocada dogumumda orda olduğu için orayı tercih ettim kendisi elif anadada çalışıyor aynı zamanda isterseniz elifana da yada acıbadem de kendisine ulasabilirsiniz