İkiz annelerii hangi bebek arabasını kullanıyorsunuz?
Zynpmry- joie aire twin kullanıyorum 😄
Zynpmry- chicco model aldik. Cok memnunum cok kibar ve kaliteli 🥰
Zynpmry- maxi cosi for 2 dana
Prego 2072 kullanıyorum Cook memnunum bı bakın derim 🤗
maxi cosi danaa for2
Chicco kullaniyorum. Cok portatif kibar ve şık