Kızlar yerleşme kanaması yaşayanlar oldu mu
Bana biraz bilgi verebilir misiniz kafam çok karışık
Pazartesi günü iç çamaşırimda koyu kahve şeklinde akıntı gelmiş daha sonra salı günü de iç çamaşırıma değil de peceteyle silince pembe kahverengi leke geldi Çarşamba günü de öyle sildikce açık pembe şeklinde geldi ama azdı ve bugün de sildim çok bişey yoktu tırnaktan bile küçük gördüm şuan uzanıyorum aşırı şiddetli.olmasa da kasıklarımda hafif ağrı var yani kendini belli eden bu yaşadıklarım sizce yerleşme kanaması olabilir mi yasayanlar nasıl.bi yol aldınız ben dün kan verdim yarın cikcak sonuç merak ediyorum bana anlatır mısınız eğer yerleşme kanamasıysa kaç gün sonra gebelik belli olur dün kan verdim sonuç varsa gözükür mu