minikoglummmmm ya ben yıllar önce alışveriş yaptım belki 7 sene olmuştur belki daha fazla neyse.. bi çanta aldım fermuarı bozuk geldi, ceket aldım kalıbı aşırı dar, değiştirdim gene olmadı. Ben de iade ettim. Ama hiç bişekilde sorun yaşamadım paramı aldım. Kalıpları beğenmeyince bi daha alışveriş yapmadım, Şuan nasıllar bilmiyorum.