Mom_Asil Merhaba. Bu dönemi nasıl atlattınız 4 aylık bebeğim var ve grip oldum ona bulaşmasından korkuyorum sürekli maskeli geziyorum. Sizler neler yaparak grip sürecini atlattınız önerilerinizi beklerim.
Hamzaninannesi1411 Mom_Asil bol bol emzirdim ben . Sıvı al bol bol ıhlamur nane limon içtim. Bol bol dinlen inşallah geçer geçmiş olsun
Mom_Asil Hamzaninannesi1411 Çok teşekkür ederim. Bebekle dinlenmek pek kolay olmuyor ıhlamuru içmemiştim onu da içeyim bari.
Hamzaninannesi1411 Mom_Asil Bide emzirince malesef az dozlu antibiyotik veriyorlar birde Parol içiyordum aşırı baş agrım oluyordu
Hamzaninannesi1411 Mom_Asil evet canım malesef ama sen bol emzir koruyor süt bebeği bizde öyle olmuştu