Super_mom Arkadaşlar her yapılan testte kuruma cizgisi çıkar mı 3 tane test yaptım ilk bişey çıkmıyor sonradan silik çizgi çıkıyor 3tane de de çıktı çıkar mı öyle her testte
salakmisincemilee Super_mom korunmama ragmen neredeyse her ay test yapiyorum ben de cikmiyor hepsinde cok nadir cikiyor
Gryffindor Super_mom Üçü de aynı marka mı? Zamanında Miratech marka test almıştım bir kaç tane hepsinde çıkmıştı . Hamile değildim.
Birdunyabircennetannesi Super_mom Çıkmıyor. Valla oğluma hamile kalmak istediğimde kaç tane yaptım çıkmadı Ve birinde 2 saat sonra aşırı silik çıktı sonuç hamileydim Kan tahlili vermenizi tavsiye ederim
mucizem_200921 Super_mom bazılarında çkıyor misal oğlumda yaptım hamileydim ilk çıkmadı 2 saat sonra çıktı ama diğer yaptıklarında hemen çktı ama Mart ayında adetim gecikti brz beklediktn sonra çktı kan verdim gebelik yoktu yani markadan markaya değişiyor
mucizem_200921 Super_mom onda hatta oluyor kimi zaman kuzum ama 3 de de aynı çıktıysa gebelik vardır adetin geçti mi cnm
Gryffindor Super_mom En dandiklerinden biri. Yine kan testi ver tabi ama olmama ihtimali var yani. Ben buraya bir testimi atsam beş haftalık hamilesin dersiniz ama gebelik yoktu o zaman.
Super_mom mucizem_200921 4 gün geçti ama normalde de düzenli degil pek adetim yapar yapmaz çıkmadı ama bekleyince meydana gözükür şekilde çıktı tanesi de
salakmisincemilee Super_mom benim bi keresinde 8 ya da 9 gunluk bi gecikme sonucunda yaptigim test aninda kipkirmizi oldu kan verdim ama gebelik yoktu bence.kan verin
gizemgnd Super_mom ne kadar sonra? Sonradan çıkanları dikkate almayın diye yazar paketin üstünde de zaten ama 3ünde de çıktıysa gebelik olabilir. Ya bir kaç gün sonra testi tekrarlayın ya da kan verin netleşir