buse_tetik Hanımlar ilk bebeğim 5.5 aylık dişle ilgili bütün belirtiler var fakat elletmiyor bakamıyorum çektiğim kadarı ile acaba diş mi geliyor acaba yardımcı olur musunuz? https://imgyukle.com/i/Qf1ZPH
Kupelikiz_1 buse_tetik biraz daha zamanı var gibi geldi bana 😞 umarım en kısa zaman da patlar rahatlarsınız
BelaCivciv buse_tetik Pek anlaşılmıyor ama belirtiler varsa ağrısını geçirecek şeyler kullanın rahatlar. Diş kaşıyıcı vs verin eline soğuk olsun
Sedoa_ buse_tetik diş granülü tetagil temiz içerikli dr onermişti bize daha diş gelmiyor ama kaşınıyor olabilir 4.5 aylığız bizim de öyle. Bir se karanfil ve zeytinyağı karıştırıp dolaba koydum çok delirdiğinde diş ellerine sürüyorum rahatlıyor biraz
Burculice buse_tetik 5 ay 17 günlüktü ilk dişimiz çıkmıştı olabilir abii zeytin yağının içine 10 adet karanfili ezip atın bir gece buzdolabında bekletin ertesi gün damaklarına sürebilirsiniz
buse_tetik Kupelikiz_1 ay Amin inşallah çok teşekkür ederim 🙏 bana da zamanı var gibi geldi ama aniden de patlayabilir dedi doktorumuz o yüzden
buse_tetik Sedoa_ bizimde doktorumuz zeytinyağı diye söyledi sadece karanfil alerji durumu yapabileceği için, ama diş granuru önermedi o yüzden onu kullanmıyorum teşekkür ederim sağolun
Kupelikiz_1 buse_tetik erken değil tam zamanı 5 ay 20 günlüktü bizim çıktı ama sizin kabarıklık olan altlarda sanki çok az daha zamanı var gibi. Tetagille masaj yapmayı deneyin iyi geliyor çoğu kişiye🌸
buse_tetik Kupelikiz_1 anlamıyorum çok fazla bakmaya çalışıyorum izin vermiyor ama huysuzluk çok fena durumda canı acıyor farkındayım birşeyler yapmaya çalışıyorum işte bakalım patlasa rahatlasa inşallah biran önce 🙏