Rumuz_13 Kızlar eskiden yoğurdunu en azından bitirirdi şimdi bitirmeden kaşık reddi yapıyor çorbadır sulu yemektir asla veremiyorum bu aylarda normal mi geçer mi eliyle yiyeceği lokmaları yiyior sadece onuda bir süre sonra bırakıyor nasıl yapabilirim
Bilgiliannee Rumuz_13 illa ki oluyor canım hatta sık sık oluyor bizde diretince mi oluyor bilmiyorum ama öteki türlü de aç kalır yani 🤦🏻♀️
Tontis_annesii Rumuz_13 benim oğlum da 9 buçuk aylık kaşık reddi var asla kaşıkla yemiyor bende elimle yediriyorum çorba veriyorsam ekmekle yediriyorum
Hkubraaa Rumuz_13 okuyor o aylarda diş sıkıntısı oluyo..birde tatlı kazıkları metalle deneyin kizim onu kabul etnisti bize özenip.aylardir yememişti..11.ay itibariyle tekrar normale döndük yine ara aynı sorun oluyo tabi
Rumuz_13 Bilgiliannee ay bari yoğurdunu verebiliyordum şimdi onuda birkaç kaşık sonra bırakıyor kaşık gördümü yüzümü çeviriyor. Bayılırdı yoğurda geçici mi acaba bu süreç ne vereceğimi şaşırdım çorba yapamaz oldum hep katı lokmalık gıda onuda bırakıyor bir süre sonra