Ben de kullanmıştım bebeğim küçükken ve baya faydasını görmüştük genelde emdikten yada mama yedikten biraz süre geçtikten sonra veriyordum bir de bizim gaz olayımıza kiraz çekirdekli kemer ve kiraz çekirdekli patik alıp fırında ısıtıp onları giydirmek baya iyi geliyordu kaç kez tekrarlıyordum bu ısıtma olayını ancak fayda görüyorduk