Bizde dün 10 aylık olduk 48 cm Nisan başında bi Prof götürdüm resmen bizi bunalıma soktu olamaz söyle böyle çok büyük mr ultrason falan dedi Sağlık ocağına sor işte bütün ölçüleri dedi istedik ramazanın ilk günüydü nasıl ağlamıştım ebemizde ağlama gayet normal ben sorun olsa sana söylemez miyim dedi üniversite hastaneleri öyle olur sıkma canını dedi kan idrar verdik hemen çıktık hastaneden sonra devlet hastanesi ve özelde gittiğimiz bi dk vardı ikisine gittik ikiside cok normal bazı bebekler bikaç santım ilerde olabilir genetikte cok önemli dedi bazı bebeklerde de kafa içi suyu biraz fazla oluyomus dün yine kontrole gittik 48 çıktı sorun yok gayet normal dedi
Ama günlerce çok üzülmüştüm