Betulblc 7 aylık olduk yeni yeni kaşık reddi başladı . Elle veriyorum yiyor . Çorbayı bardakla içiriyorum içiyor acaba aç değil mi diye denemek amacıyla . Sizler neler yaptınız bu durumu çözümlemek için ?? Geçici mi kalıcı mı bu süreç ?? 🙄