yagmurkokusu_ Eylul1ekim ilk kızımda sular akıyordu öyle böyle değil 2 3 defa götürdük farklı doktora ilaç verip geçer dediler zıbınların kenarlarını kesiyordum pişik işçilik çeviriyordu çok kötü oluyordu müsteşarın zeytinyağlı kremi vardı bir zamanlar şuan yok o çok iyi gelmişti.
Dedimolabilir Eylul1ekim ben niveanin pisik kiremi kullaniyorum hemen geciyor ve surtme falan da olmuyor aninda gecirme valla deneyin derim . Benim oglumunda kulak arkası boynu hep pisik oluor.
Eylul1ekim Sedoa_ bende yapıyorum ama duş da aldırıyorum boynu açık kıyafetler giydiriyorum ama geçiremedim bi türlü
Eylul1ekim Dedimolabilir sürekli boynu pişik bide beyaz kabarcık da oluyor geçmedi gitti ne denediysem
Sedoa_ Eylul1ekim pişik değildir belki doktora sordunuz mu mantar ise mesela geçmez pişik kremiyle. Ya da sürekli sürtündüğü için tekrarlıyordur salyalı bebekse salyası akıyor da olabilir
Eylul1ekim -_-hUysUzvetatlikadin 6 ay 26 günlük suan doktoruna yazdım bakalım ne diyor fotoğraf yükleyemedim suan biraz geçmiş hali kabarcık kaldı sadece
Eylul1ekim -_-hUysUzvetatlikadin çok terlediği için olabilir ılık suyla temizle sudocrem sur dedi sürdüm ama geçmedi dedim sonra da bacodrem sur dedi alıp deneyeceğim bakalım insallah geçirir
Beemom Gıdığı varsa oluyor maalesef iki bebeğimde de oluyor sudo krem ya da trivazol krem kullanabilirsiniz eğer kızarıksa bepanthol iyi geliyor ama pişik olmuşsa illa ki diğer kremleri kullanıyorum Müslin fular kullanın terlemeyi vs önler
Eylul1ekim Beemom evet gıdığı var biraz mantıklı kullanırım var onlardan almıştım o şekilde yapayım sudocrem kullanıyorum da geçmedi tekrarlıyor
Beemom Eylul1ekim ilerlemişse trivazol kullanmak gerekiyor yine de eczaneye ya da dr a danışın zeytinyağı vs de sürebilirsiniz
Eylul1ekim Beemom çok ilerlemiş değil önceki halinden çok daha iyi durumda ama tekrarlaması insanı korkutuyor mantar olabilir diye geçmezse giderim doktoruna verdiği kremi deneyim de teşekkürler bu arada
Sarelin Eylul1ekim bize doktor hamazinc verdi baya geçmişti. Ama şimdi de kaşımayı öğrendi boynunu. Sürekli kaşıyor ve kızartıyor 🤦🏼♀️