Kızlar ben 2-3 aydır bu ağrıları ara ara çekiyorum kan tahlilleri idrar falan yapıldı hep idrar yolu enfeksiyonu çıkıyor bende bir kerede böbrekte taş çıkmıştı bu ayda 3 yıldır doğum kontrol hapı kullanıyorum düzensiz kullandım biraz 2 gün unuttum ara kanama gördüm sanırım ondan mı bilmiyorum da 3 gündür kahverengi lekelenmemek var 1 gün kan gördüm falan doktor için de kanamamın bitmesini bekliyorum smear testi falan vericem başına gelen var mı böyle