HasGok-001 benim cildim yağlı karma arası. Simple yüz temizleme jeli aldım. Yüzü kurutmadan temizliyo. Yıkadığımda hafif nemli hissediyorum havluyla kurutsam bile. Cera ve kullanmadım bilgim yok ama simple uygun fiyatlı ve güzel bi jel. Rutin oluşturmaya çalışıyorum. İlk olarak yüzümü jelle temizliyorum. Sonrasında göz altına kafeinli serum, yüzüme hyaluronik asit serumu niacinamideli serum sürüyorum. Mutlaka serumlar arasında biraz beklemek gerekiyormuş yoksa köpürüyor. Ardından c vitaminli serum ve niacinamideli nemlendirici sürüyorum. Gece ve gündüz olarak yapmaya çalışıyorum. Cildim de lekeler var niacinamide lekeleri açmak için iyi geliyormuş. Göz altlarımda fazla koyu olduğu için kafeinli serum kullanıyorum.