Mervegvn123 Kızlar salı günü zorunlu spinal sezeryan dogumum oldu fakat bacaklarım ve ayaklarımda inanılmaz bir şişlik var özellikle sağ taraf sol taraftan çok daha şiş bu normal mi spinal sezeryan olanlarda oluyormu yoksa bıseyler tersmi gitti anlayamadım kontrolümüz yarın birde burda tecrübeli analara sorayım dedim
Aezgi Mervegvn123 hamilelikte şişmişmiydi ? Bende sezeryan oldum ama hic şişlmedi elim ayağım arkadasımın davul gibi olmustu resmen ama kişiden kişiye değişiyor sanırım normal yani
Mervegvn123 Aezgi hamilelikte son 2 haftamda hafif şekildeydi ama 2 gündür doğumdan sonra resmen balon
esrasarikir Normal canim bende spinal sezeryan oldim ayaklarim birak ayakkabiya terlige bile sigmadi doktora gittm normal dedi ellerimdede sislik vardi bacaklarimdadq vardi. Korkma gayet normal , 15 gunde tamamen bitti benim belki 20 gun yavas yavas indi
Mervegvn123 esrasarikir benimkilerde o durumda birinin diğerinden şiş olmasıda garip geldi korkuttu 🥲
Tansu15 Mervegvn123 bende ilk başta korkmuştum bayağı sonradan tanıdık bir ebeye sordum normal dedi rahatladım 😊