Kızlar selam
Dün öğlen kızımı cok zor uyuttum baya direndi ve agladı. Uyuyuncada 2 saat uyudu gerçi. (Sabah kreşe gidiyor yarım gün yani yoruluyorda aslında) neyse bugün cok agladı ve yataktan cıktı. Bende zorlamadım. Bu yaşta ogle uykusunu bırakan var mı? Bu arada öğlen uyuyordu normalde (1-2) saat. akşamda 10-11 gibi uyuyor anca.