Merhaba arkadaşlar ben her ay aile destek ödemesi alıyorum normalde ibana aktariyordum geçen ay otomatik ibana yatii bu ay ise hala yatmadı ibana aktardığım zaman bu odemeniz için daha önce bir talimat verilmiştir yazıyor.ptt yi aradım gelip ptt den çekebilirsiniz diyor.anbemlere geldim köydeyim merkeze gitmem zor .kimliğimi kardeşime versem o çekebilir mi acaba? O kadar bakarlar mi kimliğe?