emineveminigi Bil1907 ilk bebegimde 40 ciktiktan kısa bir süre sonra olmustum ama ikinci bebegimi doguralı 3 bucuk ay oldu hala olmadım 🥲
Ciddiyet12 Bil1907 iki çocuğumda 40 tan hemen sonra olurdum üçüncü de 3 ay sonra oldum ve bu ay 5 gün gecikti 😑 inşallah olurum 🤲🏼 çünkü tek bi seferlik ve korumalı dan bişey olmaz inşallah
Zynpnhr nazlimom_ Merhaba bende geçen ay yani 6.Ayda oldum ama bu ay olmadım hemen düzene girmiyormuş sanırım sizin nasıl oldu?
Ebruucandikk tatlibiranneo arkadaşınız nasıl doğum yapmıştı bide emziriyor muydu acaba bende hala olmadim merak ediyorum
Kublyhamza Bende tam 1 sene olmadım canım ilk bebeğimde adet gördüm ertesi ay hamile kaldım şimdi ikinci bebeğim bunda da 9 aydır olmadım 😅
Yenianne973 emineveminigi ikincide değişiyor muymuş 🧐 benşm ilk bebeğimde hemen oldum bunda bekliyorum bakalım kırkımız çıktı
Zynpnhr Ciddiyet12 Merhaba bende geçen ay yani 6.Ayda oldum ama bu ay olmadım hemen düzene girmiyormuş sanırım sizin nasıl oldu?
elifmirac10_ Bil1907 1 seneye kadar normal doğru kontrole de gittiysen doktor sıkıntı gormediyse normaldir ama gitmediyseniz gidin derim başka sorun ola bilir normal diye ihmal etmeyin lütfen