Oğlum 2 yaşına girecek baştan bir kez kestirdik ulan yine çok uzadı ve düzgünde çıkmıyor saçı yani dağınık çıkıyor asla kestirmek istemiyor bildiğiniz kıyameti koparıyor ağlamaktan,ne yapacağımı şaşırdım böyle kalsa herkes diyor çok kötü duruyor ki öylede ama kestirmek istemiyor çokta ağlıyor alışır mı zamanla