Bebeğim 3 ay 1 haftalık. Dün doktor kontrolüne gittik kilo alımı iyi. Ancak son 3 gündür doymuyor gibi hissediyorum. Çişli bezi nasıl hesaplıyorsunuz bilmiyorum ama ben bezi çok bekletme taraftarı olmadığımdan sık değiştiririm ki bu günde 10u geçer en az.
Eskiden göğüslerim taş gibi olurdu, hissederdim sütü, şu an yumuşak. Bebeğimin emme süresi kısaldı. Kucağıma aldığımda hemen emme isteği oluyor. Sağmayı deniyorum emdikten sonra az da olsa çıkıyor.
Bu aralar biraz stresliyim, kalçam çıktı, ameliyat olmam lazım, bebeğimin emme işi nedeniyle erteliyorum ve en az 6 ay sadece anne sütü alsın istiyorum.
Kayınvalidemde sürekli duymuyor sütün az deyip beni daha çok strese sokuyor. Kötü niyetli olmasından değil tabi. O da torununu düşünüyor. 10 senedir hiç kaynanalık yapmadı bana ama bir gün ters bir tarafıma gelecek kıracağım kadını.