Benim kızım (62 günlük) anne sütü alıyo ve bazen ben müdahale etmezsem 8-9 günü geçiyo yapması. Biogaia kullandım bağırsak düzenlesin diye ama olmadı. Doktora gittik iki gün önce. Maflor damla ve bir çay kaşığı hakiki zeytinyağı ver dedi. Dün ve önceki gün verdim. Dün saat 9 da damlayı verdim 12.30 da kendiliğinden yaptı. Öncesinde hep ben ya kulak çubuğuyla hafifçe dürtüyodum yada fitil gibi sabun atmıştım ama böyle çok daha kolay oldu. Aksatmadan doktora götürün size bi damla versin. Malum her çocuk her damlayı kullanamıyor veya fayda etmiyo. En doğrusu doktorunuzun yönlendirmesi