Dorukpasa Benim için bebeğimin her anı özel. Ama doğum günü daha bir özel. Eş, dost şehir dışında diye neden kutlamayasınız ki? Yine hazırlanın, masanızı hazırlayın, bebeğinize kıyafet alın ve bence kutlayın. Eş, dost için değilde bebeğinizin doğum günü olduğu için hazırlık yapın derim. Bebeğim 10 buçuk aylık, her ayını konsept şeklinde yaptım, dişi çıktı onun içinde konsept hazırladım. Doğum günü için sabırsızlanıyorum. Benim için çok kıymetli böyle şeyler. Bebeğiniz bir daha asla 2. Yaş Gününü kutlamayacak böyle düşünün.