Haticemustafa34 Bebeğim desteksiz oturamıyor 1 dakikaya yakın oturuyor sağa sola devriliyor. Doktoru 9. Aya kadar oturması lazım dedi. Sizin bebişleriniz ne zaman desteksiz oturmaya başladı?
Meria Haticemustafa34 Benim oğlum da öyleydi. 9.ayını bitirdi 10.aya girdiğin gün daha sağlam oturdu. Şimdi bile bazen öne eğilince dengesini kaybedip devrilebiliyor. :) Zamanla oturur . Siz bolca otutturun
Meria Haticemustafa34 Her çocuk aynı ilerlemiyor malesef. Bana da bi doktor oturamazsa sevk ederiz dedi. Oğluma hemen oturma minderi aldik tabi geç alinmiş bir şeydi :) Lakin bizde işe yaradı
2kizbiroglan Haticemustafa34 yok goturmedim daha ayın ,18goturcem ozamsn randevumuz.. götürdüğünü zde bana da haber edermisiniz ne dedi diye