YDM Kızlar yardıma ihtiyacım var oğlum 3 ay 20 günlük mama veriyorum ama Sevmiyor çok aç ise alıyor . Ek gıda olarak arı mama falan baslasam mi yani ne verebilirim?
Alihaninannesi YDM ari mama pek onerilmiyor icinde seker oldugu icin hemde cok erken degil mi ya🤔bi doktora danisin bence belki yememe sebebi farklidir
Thesra YDM Buradaki insanlara danışarak böyle birşey yapmıyacağınızı umuyorum bence doktoruyla görüşün en iyi öneride birtek o bulunabilir
Gurbettebianne YDM çok erken mamaya alıştırmaya çalış .arı mama kayı yaparsan muhallebidir cıvık yaparsan da şekerli mama gibi bişe oluyor ama bence mamaya alıştırmaya çalış Çünkü gerçekten çok ufak daha
YDM Ebe bakayım kilosuna ona göre bakalım dedi . Ya bu ayda veren var çok erken ewet ama sürekli vermicem bi ebe bana yoğurt verebilirsin dedi kendisinin sütü azmis vermiş . Yorumlara göre vermicem ama veren varsa ebeye daniscam göğüslerim ağrıyor artık bişi de yok 😯😐
YDM [bilinmeyen] On dakika da bi meme istiyor göğüslerim ağrıyor hemde nasıl emzirdim besige koydum uyuyamadi mama yaptım çekti direk hızla . Bu üçüncü mama
YDM mosimosi Ek gıda dediğim şu 4. Aydan itibaren olan mamalar belki onları yer bilmiyorum bi kilo kontrol olsun
YDM [bilinmeyen] Dr danisayim dediginiz gibi gerçi bizim ebe anne sütü diyor sanki annem böyle zorluyor ama 5 Kasım aşı var belli olur kilodan
YDM [bilinmeyen] Çok almıyor mesela bi kere 150 cc verdim iki saat sonra uyandı göğüs alsa sabaha kadar uyur
YDM [bilinmeyen] Ben geçen ebe aradı öyle durum sormak için bizim eve bole aşırı ilgili nese mama vermeye başladım doymuyor dedim döndü diyo mama ile sisirme oglani önce iki memeyi ver sonra vereceksen mama ver diyor . Dr gitsem mama ver der ebeye kalsa bişi verme
YDM [bilinmeyen] Anne sütü daha çok veriyorum sürekli su içiyorum ki süt gele günde yirmi kez meme veriyorum bende yoruluyorum
mosimosi GmzSnn yok valla sinirle yazmadım. Bugün kendimi ifade edemiyorum, emoji kullanmayınca böyle oluyor galiba 🙈
YDM [bilinmeyen] Yo çok güveniyorum mama veriyorum diye bana kızıyor resmen yeni doğduğu zamanlardi ve her gitmem de der mama verme tamam mı diyor . Öyle arar sorar ben söyleyince kimse iinanmıyor ebeler çoğu böyle değilmiş bizimki işini çok seviyor sanırım