Kızlar merhaba İki ay önce doğum yaptım bu süreçte iki kere idrar yolu enfeksiyonu oldum direk ateş ve ağrı yapıyor sizce neden tekrarlıyor olabilir ne çözüm Bulabilirim yarın ürolojiye randevu aldım bir de daha önceki doktorun verdiği ilaçları kullandım bebeğim sıkıntı yapmaz dedi ama sizde de ilaç kullanan var mı emzirirken @ @