Karansmomm Ben korse kullandım doğum sonrası. Ama üstten sıkan değil. Dikişlerimi o çok rahatsız ettiği için kısa tayt gibi korse aldım. Bence güzel bir etkisi de vardı. Doğumda 21 kg aldım, 6. Ayda 21 8. Ayda 23 kg vermiştim. 8. Ayda kilo vermem durdu. 3. Ayda hafif egzersizlere başladım 6. Ayda karın egzersizlerine başladım. Spor yaptığım zaman harika dümdüz, ama bırakınca illet göbüş geri geliyor bence :) 47-48 kg arası gidip gelmeme rağmen çok yemek yediğim veya çok sıvı tükettiğim zaman bir göbüş fırlıyor oradan 😅