Selimikomom Kızlar parol dışında bir ilaç kullanabilir miyim😕 grip ilaçları mesela eşimde bende hastayız bebeğimde hastaydı yeni geçti tekrar geçer diye korkuyorum
-Ozge- Selimikomom 16 aylık emzirme sürecimde 1 kez ağrı kesici içtim sadece. 2 kez ağır grip oldum nane limon sarımsaklı çorbalar ve meyve ile toparlanmaya çalışıyordum
Selimikomom -Ozge- bende hamilelikte çok ağır gripler atlattım ilaç içmemiştim şimdi yine aynısı olur da bebeğime bakamazsam diye korktum hani hemen kesen bir şey olsa aslında ☹️☹️☹️ alternatif tıp uzun sürüyor iyileştirmesi of ya nerden geldi başıma
1tostos22 Selimikomom Ben de şuan ağir grip geçiyorum , birde bebeğim daha 2 aylıkkken atlatmiştım ama parol dışında bişey almadım ihlamur, sıcak duş,meyve bu şekilde toparlmaya çalışiyorum.
1tostos22 1tostos22 Bebeğiniz için de maskeyle bol bol emzirin bulduğunuz odayi bol bol havalandirmaya çalışin.Anne sütu bebekler için en güzel koruyucu önlem.
Selimikomom 1tostos22 evet bende hamilelikten beri öyle atlattım ama çook uzun sürüyordu bir de bebeğim yeni hastalık atlattı hop baştan bir daha olacak gibi hissediyorum çok fazla emzirmeye başladım anne sütü şifa diye inşallah en kısa zamanda atlatırız ☹️
H_nurozkan 1tostos22 bende yaklaşık 10 günü geçti gribim hala ara ara ateşim 38 oluyor içime üşümek giriyor neden böyle oluyor acaba siz kaç gündür hastasınız
el1zanbebek Selimikomom bebeğe uygulamayın küçük daha kendiniz deneyin emziriyorsanz sutunuzden geçer 🙂
1tostos22 Benim 4 gün oldu,aynı dediğiniz gibi özellikle geceleri bir anda titreme ile ateşim çıkıyor. Bütün vücudum sızlıyor. Dışarı biryerede çıkmadın nerden bulaştı anlamadim.