Kızlar bebeğim 4 aylık. Bi kaç günden beri bebeğim hep destekli uyumak istiyor. Sallamayı bırakınca uyanıyor. Sürekli başında saatlerce beşik sallıyorum uyusun diye. Gece de 2 de bağırarak ağlayarak bi kalktı ağlarken neredeyse katılacaktı.uyumak istemedi emmek istemedi. Sürekli ağladı. Şimdi yine o şekilde zor emzirip zor uyutuyorum. Neden böyle oluyo yaşayan var mı bi yeri ağrıyo gibi ağlıyo