fatmanuuurrr merhaba doğum yapalı iki ay oldu aranızda devlet Hastanesi’nde spiral taktıran var mı ücretli mi acıyor mu önerir misiniz
Nursena0606 fatmanuuurrr ben 3 ay sonra taktırmıştım. Aile sağlığı merkezinde. Ücretsiz taktırdım. Adetin ikinci ya da üçüncü günü yani kanamanız ne kadar çoksa o kadar iyi. Randevu almaya gerek yok. Sabah gidip sıra alıyorsunuz o kadar.