Anneler oğlum 3 aylık olmak üzere. Karnın üstünde durup başını dik tutsun istiyorum. Tummy time bu aylarda öneriliyor. Ama olmuyor. Başını hiç kaldırmıyor, yüzünü yere gömüyor ve ağlamaya başlıyor. Sizinki ne durumda. Alıştırmam için bir öneriniz var mı??