Cagan2507 Kararlılığınızı sürdürmeniz gerekiyor çok ağladı diyip vermeyin çünkü bunun önüne geçemezsiniz uykuya geçmesi için yollar arayın mesela sakin bir duş aldırın,sarılın,sırtını okşayın,bir uyku arkadaşı edinin veya sevdiği bir ninni yada şarkıyı söyleyin biz bu şekilde atlattık bu süreci şuanda bana sarılarak uyuyor birde ona hep söylediğim bir şarkı vardı onu söylememi istiyor bazen. Ben göğsüme bant yapıştırıp “bütün sütleri içtin bitti artik büyüdüğün içinde memeler acıdı” demistim bir gün emmeye uğraştı ama banttan dolayı ememedi ve 1 haftada komple unuttu