Bebeğim 5 aylık. Bu sabah birden 37 derece ateşle uyandık. 37 yi geçmiyor,36.7 36.8 olarak seyrediyor. Ağız suyu çok fazla olduğu için bazen biriktiriyor yutamıyor öksürüyor. Eli de sürekli ağzında. Elleri sıcacık. Uykuları da çok zorlaştı ,sıkıntılı sürekli.Alnı daha sıcak gibi. Tecrübeli anneler sizce diş mi çıkarıyor,? Yoksa bayramda şehir dışındaydık hava değişikliğinden mi böyle oldu diyorum fakat evimize döneli 4 gün oldu hasta olsa daha erken olurdu diyorum bir yandan da. 37 dereceyi geçmediği için calpol de vermedim. Diş ateşi böyle mi oluyor anneler cevap bekliyorum