Kızlar ben doğum yapalı hiç adet olmadım. 10 aydır. Nişanın 15inde leke geldi 3 gün sürdü sonra bitti. Sonrasında sürekli beyaz şekilde akıntı gelmeye başladı. Lekeden sonra test yaptım ama negatif çıktı. Bu akıntının lekeden sonra gelmesi normal mi?