Akaan oğlum 11 mayısta 3 yaş olacak 6 nisanda sünnet olduk. Diş tedavisi vardı üstüne idrar yolu enfeksiyonu da olunca doktorumuz sünnet yapmamız gerekiyor aneztezi almışken ikisini de yapalım dedi. Ameliyata girerken zaten sakinleştirici veriyorlar sakin giriyor, çıkarken ameliyathane de uyanmış o yüzden baya ağlayarak kendinde olarak çıktı kucağıma gelmek istedi ben direk aldım odaya kendim çıkardım aneztesi etkisiyle ağlaması oldu pipim acıyor demeye başladı. 1 saat kadar sürdü sonrasında sünnet kilodu giydirip krem sürdüler o zaman görünce ne yaptılar pipime diye ağlamaya başladı. 2 saat içinde daha rahat oldu hastaneyi gezmeye başladı sıkıntıdan eve gelince kendinde farkında olduğu için sürekli anne beni oturt beni kaldır yavaşca dedi. Hastanede ilk çişini yaptı çok ağlamadı ama acıyor dedi. Eve gelince 2 gün falan çiş yapmak istemedi saatlerce tuttu dayanamayacağım anlayınca yaptı. Sürekli yine acıyacak demeye başladı. 1 hafta içinde eski haline döndü.