Merhaba Anneler ben 6 ay oldu doğum yapalı geçen ay adetim başladı hemen kaydettim gününü ikinci adetimin üstünden 5 6 gün geçti belirtilerim var fakat olamadım bir türlü adet olduktan sonra birkez ilişkiye girdim ondada korundum birşey olmadığına eminim böyle düzensizlikler olabiliyormu acaba