Kızlar bebeğim 8 aylık ve neredeyse 3 aylıktan beri bu yaraları var kolunda ve belinde. Önce ufak sivilce gibiydi önemsemedim. Bı kere doktora götürdüm önemli bsy değil felan dedi. Her geçen gün büyüyor bilgisi olan var mı artık korkuyorum aylardır geçmez mi bı yara. Ve her geçen gün büyüyor lütfen tanıdık doktoru olanlar fotoğrafı paylaşsın sorustursun 🙏🙏🥺🥺

