Bisraag var var ramazanda çocuğun dengesi bozuldu. Geceyi gündüzü şaşırdı resmen. Normalde 12-1 geçerdi gece uykusuna ama sabaha kadar arada emip uyurdu. Şimdi 12 de uyusa 3 te kalkıyor oyun oynamaya, tekrar sabaha uyuyor. Ya da gece 3 e kadar oturuyo sabah gene 7 de kalkıyor. Nasıl düzelecek bilmiyorum , döndürmeye uğraşıyorum ama gece uykusunu unuttu gündüz zannediyor 🤷🏻♀️