Fatmanurtok en az 2 yaş. Sezaryen ise 3 yaş. (Ben uydurmuyorum yapılan araştırma bunu söylüyor. Normal doğumla alamadığı yararlı bakterilerin telafisi için) anne sütünün zararı olmaz. İlk kızımı 24 ay emzirdim daha fazla emzirmek isterdim ama kardeşine 5 aylık hamileyken kendisi bıraktı. İkinci kızım emiyor şimdi 15 aylık ne zaman isterse o zaman bırakacağım.