Bende pazartesi bn başladım. Sabah güzel ve sağlam bir kahvaltı (2 dilim ekmek ) saat 11.30da diyet bisküvi tarzı birşey yiyorum . 13.00 öğlen yemeği 16.30da meyve - diyet bisküvi
19.00 akşam yemeği. Kızımı emzirerek uyutuyorm acıktığım için bu saatlerde yoğurt yada meyve havuç salatalık falan tırtıklı yorum. Birde haftada 3 gün spor (bugün 2. Günü yapcam )
Ve tabiki bol su . Ayrıca ekmeğe öğlen yada akşam 2 dilim daha yer veriyorum. Bugün pilav vardı mesela yemedim ben şok 😁 çalıştığım için saatler şaşmıyor bir tek akşam yemeği 19.00-19.30 arası aslında