Kızlar bir kimyasal bir düşüğüm var corospirin yazmıştı doktor bana şimdi çok şükür 16 haftayı bitirdik ama akşam kızımın doğum günüydü teşkaladan corospirin içmeyi unuttum öylece uyumuşum sabah aklıma geldi şimdi içsem mi ne yapsam birsey olur mu çok korkuyorum birsey olur diye