hemsireemom Kızlar 1-2 aya kadar bebeğime tuvalet eğitimi vermek istiyorum. Açıkçası yaza bezden kurtulsun rahat etsin istiyorum.Nasıl başlarım bu konu da yardımcı olursanız sevinirim.☺️☺️
ZmrNsa09 hemsireemom ayy ben yarin basliyorm insallah basarili oluruz bez artk cok kasindiriyo kizimi her yeri tahriş oldu ikeanin klozet aparatini aldm baya kullanisli gorunuyo bakalm artk nasil olcak
Sekerpare_ ZmrNsa09 Benimki de 21 aylık depremde evimiz gitti zor zar bir ev bulduk onda da ne banyo dolabı ne klozet var nasıl yapacağım bilmiyorum sevmiyorum ama galiba lazımlık almam lazım. Oğlum günde 3 4 garanti kaka yapıyor sizce erken mi tuvalet eğitimi için
hemsireemom Sekerpare_ çok geçmiş olsun Allah inşallah kaybettiklerinizin çok daha iyilerini nasip etsin 😔😔😘 erken değil eğer bebeğiniz bunun sinyallerini veriyorsa artık söylüyorsa veya saklanıyor olabilir 🤔 zamanı gelmiş demektir inşallah kolaylıkla bırakırsınız
Sekerpare_ hemsireemom Köşelere gidiyor ne yapıyorsun oğlum diyorum çiş diyor yapmadan önce demiyor ama yaparken diyor. Günde çok kaka yapıyor ama her yer kakada kalır diye korkuyorum 😀😀