sumeyyeyilmaz Hanımlar bu markayı kullanan var mı herkes çok memnunmuş anne sütüne en yakın mamaymış gaz kabızlık yapmıyormuş kullanan varsa yazabilir mi
Burcak52 sumeyyeyilmaz sadece yatmadan 1 kez veriyorum, bir zararını görmedim. Doktor da iyi bir mama olduğunu söylemişti