Kızlar bebeğini hem emzirip hemde mama verenler kabızlık yaşıyor mu bebekleriniz, benimki bir aylık, zor yapıyor kakasını. Acaba tam doymadığından mı yoksa mama olduğu için mi. Mamayı pek düzenli vermiyorum bi öğün vermiyorum mesela yada bi öğün 30 ml versem bi öğün 60 ml veriyorum acıkma duruma göre ondan mı acaba, yani anlamıyorum kakasını mama yediği için mi yapamıyor, aç mı kalıyor, aç kalsada uyumaz ağlar yani, yoksa düzensiz ml olarak mama verdiğim için mi böyle :( mama + meme beslenenler sizinde böyle sorun var mı varsa napmak lazım :( ıkınıyo anca gaz çıkıyo rahatlamıyo demekki kakası var yapamıyo