Sfybsfyb bazı menülerde oğluma ayrı yapıyorum öğlen çorbaları ikindi ara öğünlerini ama genelde akşam yemekleri biz ne yersek ondan veriyorum ki zaten tabak dolusu yemiyor yaşına kdar önceliğimz mama+ekgıda halâ tadım ayı gibi bizim için bu aylar çnkü yesede mama istiyor yemezse zorlamıyorum alerji yapck şeylr dışında asla şunu vermem dediğim bişe yok