Oğlum 4,5 yaşında.. Dünden beri kreşte yaşadığımız konu üzerine fikir almak istedim sizlerden.. Dün eve geldikten bu sabaha kadar anne kalemliğim arkadaşımla karışmış yok kalemim kayboldu ucu açık değildi falan diye bir şeyler anlatmaya çalışıyor öğretmeniyle konuşmamı istiyor ağlıyor tamam konuşacağım ben dedim sürekli sordu konuştun mu anne sende gel anne.. sabah konuştum öğretmeniyle her şeyi ağlayarak yaptırmak istediğini takıntılı olduğunu yapana kadar da sorduğunu söyledi.. ki normalde de böyle sürekli sorar yapana kadar ve derdini hep ağlayarak anlatır ne yapacağım ne yapmam gerekiyor bu konuda bilemiyorum..